Kerstkaarten - Reisverslag uit Shibanqiao, China van David en Lydia - WaarBenJij.nu Kerstkaarten - Reisverslag uit Shibanqiao, China van David en Lydia - WaarBenJij.nu

Kerstkaarten

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg David en Lydia

09 Januari 2013 | China, Shibanqiao

Hallo,

De postbode is vandaag weer eens langs geweest en we hebben onze kerstkaarten ontvangen!! Dank voor de goede wensen aan Piet&Loes, Paul&Joke, Papa&Mama en Piet&Jeanne!! Misschien dat er nog meer onderweg zijn, we wachten dat nog wel een maandje af.

Het is hier verder op het moment redelijk koud maar gelukkig kunnen wij ons nog steeds prima vermaken. De afgelopen dagen bij de buren voor op de patio gezeten met een vuurpot waar we ook maar gelijk ons avondeten op bbqen. Twee vliegen in een klap en wel zo gezellig!

Dit weekend ga ik weer aan de slag. Ben deze week bezig geweest met het voorbereiden van een studenten reis hier in Yangshuo. De groep komt uit Amerika en doen hier tijdens hun studiereis wat leuke outdoor dingen. Daar is alles voor geregeld dus nu maar wachten tot hun aankomst.
Daarna ga ik voor 2 weken naar Vietnam!! Ja precies, wahaha!! Insight heeft daar ook activiteiten en ik kan gelukkig nog met mijn paspoort een vietnamees visum krijgen. De blaadjes zijn bijna op en het verloopt in Juni maar dat mag de pret gelukkig niet drukken. Wat ga ik doen in Vietnam? Euhm, een 3 daagse kayak trip in Ha Long bay. Doe dat maar even googlen voor de foto's. Is er erg mooi en verder hebben we ook nog een volle dag in Hanoi om te gaan site-seeen. Het gaat daar iets warmer zijn dan hier dus bakken op het strand zit er niet in. Maar ik ben nog niet in Vietnam geweest dus op deze manier pik ik nog mooi even een extra landje mee!
David blijft thuis om op Nero te passen en verder te gaan met het terug in elkaar zetten van zijn scooter. Het frame zit inmiddels in de verf, het motorblok is weer schoon en er is een idee van hoe het eruit moet gaan zien als alles weer in elkaar gaat.
Kortom wij komen de winter ook wel weer door en hebben er zoals altijd weer zin in!!!

• 10 Januari 2013 - 10:39

(schoon)moeders:

Onze kerstkaart is er niet? Heb eind november al verstuurd omdat ik al dacht dat ie wel langer onderweg zou zijn.
    Wat leuk zo'n trip in het verschiet, je boft maar dat je mee mag. Ziet er prachtig uit daar die Halong Bay.
    Veel plezier

• 10 Januari 2013 - 15:32

Piet En Loes:

Nou die winter kom je zeker wel door met zo'n reis in het verschiet. Geniet er van en veel succes! En David succes met de scooter; stuur maar een foto van je kunstwerk.

• 10 Januari 2013 - 20:13

Piet En Hennie.:

Hoi joh, wat weer een mooi verslag, en jij boft maar meid dat je mee mag, en dat het daar warmer is is ook lekker, misschien word je nog wel bruin.
    En David mooi de scooter klaarmaken, mooi dat jullie het zo goed doen.
    Wij hebben geen kaart gestuurd, want we hebben jullie adres niet, anders stuur het maar via mijn mail.
    Zie het wel, en alvast Veel Plezier.