Korte update - Reisverslag uit Shibanqiao, China van David en Lydia - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit Shibanqiao, China van David en Lydia - WaarBenJij.nu

Korte update

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg David en Lydia

14 December 2012 | China, Shibanqiao

Hallo allemaal,
hier even een korte update vanuit China. Ons seizoen zit erop en we zijn inmidddels heerlijk aan het genieten van onze vakantie. Ook al weer even snel op en neer geweest naar Hong Kong voor nieuwe visa dus we kunnen de komende 6 maanden weer vooruit. We hebben nu visa tot 29 mei wat betekend dat wij voor die datum het land weer uit moeten. Wij gaan deze keer alleen niet naar Hong Kong, nee wij komen naar Nederland!! Onze paspoorten verlopen namelijk begin juni dus hebben we nieuwe nodig. Deze kunnen we wel in China aanvragen maar na bijna 5 jaar weg te zijn geweest wordt het denk ik wel weer eens tijd om een kijkje te gaan nemen in Nederland. Mijn mama wordt dan ook 60 dus kunnen we mooi haar verjaardag meevieren. Wij zullen ongeveer 2 weken blijven, langer gaat helaas niet vanwege werk en Nero. Die is inmiddels ook 2 geworden en is nog steeds een schat van een hond. Hij is heel erg blij dat wij nu iedere dag thuis zijn en lekker met hem kunnen gaan lopen en fietsen. Het weer is hier nog best aangenaam en vorige week hebben we zelfs twee dagen op het strand gelegen bij de secret beach (voor men die hier geweest zijn een bekende plek).
Verder zijn we met een van scooters bezig. Deze ligt inmiddels helemaal uit elkaar en gaat op onze manier weer in elkaar gezet worden. Wij gaan alleen de plastic kappen er niet terug op zetten zodat ze er straks heel speciaal uit komt te zien.
Wij gaan ons de rest van de winter ook wel vermaken met een aantal andere kleine projectjes die we hebben lopen dus vervelen hoeven we ons niet.
Ik wil ook al zovast iedereen fijne feestdagen wensen en met een beetje mazzel een witte kerst. Ik zeg tot de volgende keer maar weer of tot ziens in Nederland!! Zoals altijd hebben wij er weer zin in!!

• 14 December 2012 - 08:55

Maaike:

Ik heb nou al zin in volgend jaar om jullie weer te zien....de meiden kunnen ook niet wachten!!! Geniet lekker van jullie vakantie!

• 14 December 2012 - 09:09

Renate:

Hey luitjes, geniet van je vakantie! Voor ons is het ook bijna zover, nog maar een weekje te gaan. Laat weten wanneer jullie in Nederland zijn. Wij komen rond die tijd ook over voor een paar bruiloften dus het zou super zijn jullie even te kunnen zien!

• 14 December 2012 - 09:58

Jac En Jose:

Ook voor jullie hele fijne feestdagen!! Geniet maar lekker van jullie vakantie en we zien elkaar vast wel als jullie in Nederland zijn!
    Groetjes van ons

• 14 December 2012 - 12:47

Jan Weterings:

Geniet van jullie vakantie. Prettige feestdagen en in 2013 gezond weer op. We zullen elkaar volgend jaar zeker zien. Jammer dat Nero er niet bij is want dat lijkt muij een echte Chinese hond die ook Chinees kan blaffen.

• 14 December 2012 - 13:14

Piet En Loes:

Heerlijk even rust. Veel plezier in jullie vakantie en tot ziens in Nederland!?

• 14 December 2012 - 18:08

Gerrit&Elly:

Hele fijne vakantie gewenst, geniet ervan.

Hele fijne feestdagen gewenst een een heel goed en gezond 2013.

Gerrit en Elly.

• 14 December 2012 - 22:09

Paul & Joke:

Jeuh! Vakantieieie! Jullie zullen je wel vermaken met Nero en projectjes. En een scooter zonder buitenkant? Heel apart!
    Als jullie hier zijn hebben we een week om jullie te zien, want op 7 juni gaan wij voor twee weken naar Frankrijk. (Daar hebben wij ook zin in!)
    Al vast heel fijne feestdagen toegewenst!

• 15 December 2012 - 16:24

Jeanne En Piet:

Heel veel plezier en vooral ook succes met de scooter alternatief weer in elkaar zetten. Een blaf voor Nero en tot ziens in Nederland!
    Fijne feestdagen!

• 16 December 2012 - 22:22

Piet En Hennie:

Hey hoi, vakantie geniet ervan samen, en mooi met Nero spelen en verwennen.
    En mooi jullie scooter mooi maken.
    En fijne feestdagen en een gezond 2013.
    En wie weet zien we jullie in juni in Nederland.
    Groetjes van ons.

• 17 December 2012 - 11:05

Francien :

Alvast hele fijne feestdagen en voor het nieuwe jaar, Geluk, Liefde en bovenal een goede Gezondheid gewenst. Voor 2013 iig een leuk vooruitzicht: een paar weekjes in Nederland. Zullen vermoedelijk wel een paar "volle" weekjes worden. Enjoy your holidays and have fun & sun!! :-).

• 17 December 2012 - 11:27

Harry En Ella :

Fijn om even bij te komen.Wij wensen jullie langs deze weg, veel geluk en gezondheid voor 2013.
    We zien jullie zeker in Nederland. Tot ziens.

• 05 Januari 2013 - 10:46

Rien En Lia:

Net terug van een heerlijke vakantie in het prachtige en winterse Oostenrijk wensen we jullie alle goeds voor 2013! Dat moet een goed jaar worden. Het eerste goede voornemen hebben jullie al gemaakt door even naar Nederland te komen. Geweldig!