Hello Suzie... - Reisverslag uit Shibanqiao, China van David en Lydia - WaarBenJij.nu Hello Suzie... - Reisverslag uit Shibanqiao, China van David en Lydia - WaarBenJij.nu

Hello Suzie...

Blijf op de hoogte en volg David en Lydia

02 September 2012 | China, Shibanqiao

Goed de rest van de verhalen laten nog even op zich wachten maar vandaag kan ik jullie iig introduceren aan Suzie. Dit is de vervanging van Bluey en letterlijk een hele omschakeling! Van een automatische scooter naar een hand geschakelde brommer. Wel lekker voor mijwant zo kan ik blijven oefenen met mijn motorrijbewijs. David is er nog een beetje onwennig mee maar die leert het vanzelf wel. Vandaag ook nog even een dik hangslot en een ketting gehaald zodat ze Suzie niet al te makkelijk mee kunnen nemen. Ik/wij gaan er hopelijk weer veel plezier aan beleven. Ook met een enkele tegenslag hebben wij er nog steeds zin in!

• 02 September 2012 - 18:14

Mama:

Schitterend! Een echte Racing Lydia (heb je dat nummerbord zelf uit kunnen zoeken?) Moet je nu ook wegenbelasting gaan betalen?

• 02 September 2012 - 19:06

Lankwerden:

Echt mooi Lydia, we zien het al helemaal voor ons, veel geluk ermee.

Hartelijke groeten Gerrit en Elly.

• 02 September 2012 - 19:43

Hennie:

Dat is een mooie brommer, en wat ziet hij er gaaf uit joh, moet wennen joh, David lukt het ook vast wel.
    Heel veel plezier ervan hoor.
    Je moet vast wel wat voor het nummerbordje betalen, we horen het wel.

Groetjes van ons Piet en Hennie.

• 02 September 2012 - 23:02

Paul & Joke:

Dat ziet er heel wat pittiger uit dan een scootertje. Een Suzuki GS 125 cc is dank ook een echte motor. Daarmee kunnen jullie als een speer lang Chinese velden en dreven. Ik kan me voorstellen dat jullie er steeds meer zin in hebben!

• 05 September 2012 - 08:44

Piet En Loes:

Proficiat met je Suzuki Suzie motormuis!