Bye Bye Bluey - Reisverslag uit Shibanqiao, China van David en Lydia - WaarBenJij.nu Bye Bye Bluey - Reisverslag uit Shibanqiao, China van David en Lydia - WaarBenJij.nu

Bye Bye Bluey

Blijf op de hoogte en volg David en Lydia

29 Augustus 2012 | China, Shibanqiao

Nou had ik vandaag eindelijk weer tijd om op de site te schrijven en jullie weer te verblijden met leuke verhalen hebben 'ze' vandaag mijn scooter gejat!! Zoals wel vaker op de scooter naar het werk gegaan, netjes geparkeerd, slot om het achterwiel etc etc. Loop ik vandaag naar de Alley, waar David zat met familie, langs waar ik Bluey geparkeerd had, geen Bluey....WTF????
Gelijk een rondje gelopen door de buurt, geen Bluey. Met David naar de gevangenis waar het meisje eens haar fietsje gered heeft, geen Bluey. Nog een rondje door de achteraf straatjes, geen Bluey. Weg is de echt weg helaas...
Dan maar terug naar de Alley waar ik gelukkig van Andy een sterk drankje kreeg om de emoties even de baas te blijven. Helaas zijn wij niet de enigen waarvan de afgelopen maanden een scooter/brommer gejat is dus er zijn duidelijk wat duistere figuren bezig in Yangshuo.
We hebben gelukkig onze vriend John 'the engineer' die op dit moment bijna klaar is met een hele, hele mooie suzuki schakel brommmer. Ik had hem al aangeboden om Bluey in te ruilen tegen de suzuki als die klaar was, maar nu heb ik geen Bluey meer maar een mooie sympathie kaart.
Aangezien wij toch genoeg scooters hebben (dankjewel papa en mama) kunnen we er best een missen en inruilen voor iets anders. Inruilen gaat niet meer lukken maar de brommer gaat er toch wel komen.
Dus...de andere verhalen die ik had waren over de aankomst van schoonmoeders en de aanstaande, over werk dat weer begonnen is en alle leuke dingen die we verder gedaan hebben. Vandaag even niet, over een paar dagen staat mijn hoofd daar misschien wel weer naar maar vandaag nemen we afscheid van Bluey.
Hoop dat de nieuwe eigenaar er veel plezier van heeft...

• 29 Augustus 2012 - 16:13

Francien & Johan:

Holy shit...da's echt baaaalen!! Sterkte ermee hoor en we kijken uit naar het volgend verslag dat vast en zeker veel leuker is om te schrijven en voor ons veel leuker is om te lezen.

• 29 Augustus 2012 - 19:32

Marc Den Toonder:

Weet je wat nu zo mooi is, onder je reisverslag staat hier een reclame van een of andere verzekerings goeroe met een bromfietsverzekering.
    Sterkte met het verlies.

• 29 Augustus 2012 - 20:24

Hennie.:

Dat is Baaaaalen joh, en dan staat het op slot, kom maar effe bij.
    We horen gauw weer van jullie, en dan heb je misschien een mooie brommer.
    Groetjes aan je schoonmoeder en Wim.
    Sterkte met het verlies, groetjes van ons.

• 31 Augustus 2012 - 15:25

Piet En Loes:

Jammer, jammer en nog eens jammer. We wachten op vrolijkere berichten Lydia. Kop op!