Vakantiepret - Reisverslag uit Shibanqiao, China van David en Lydia - WaarBenJij.nu Vakantiepret - Reisverslag uit Shibanqiao, China van David en Lydia - WaarBenJij.nu

Vakantiepret

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg David en Lydia

20 Juli 2013 | China, Shibanqiao

Halllooo,

het was al weer een tijdje stil vanuit onze kant dus ik zal maar weer even een update geven. Wij zijn inmiddels aan het genieten van onze vakantie. David werkt nog een paar dagen in de week om dingen bij te houden en sollicitaties af te werken. Ik zit gewoon lekker thuis op de bank.

Nou ja...ben wel weer lekker met Nero op pad geweest. Beetje wandelen, beetje zwemmen, beetje bij de buren rondhangen en bijkletsen. Ook nog mezelf als tourgids uitgeleend aan een groep Amerikanen die in het hostel zaten. Die wilden graag de scooter tocht doen. Nou ik ook wel, maar dan met de brommer. 6 uur lang in het zonnetje op de brommer gezeten. Mijn zomerse kleurtje komt er voorlopig niet meer af!! Met dezelfde groep ook nog mee geweest om te gaan river driften (voor de kenners) en ook dat was weer super lachen!!

Verder zijn we gister druk bezig geweest met Fargo, de crossmotor. Daar moest het een en ander aan gebeuren. Nieuwe motor en versnellingsbak, check. Nieuwe velg aan de achterkant, check. Werkende achterrem, check. Nu alleen nog een nieuwe ketting en dan kunnen we weer lekker crossen door de heuvels. Vandaag de laatste paar dingetjes afwerken en dan hebben wij weer een zgan motor!! Dit wel gedaan met de hulp van Vincent. Een van onze lokale vrienden die toevallig monteur is geweest voor BMW motoren en dus erg handig is.

Volgende maand vertrek ik nog even voor 2 weken naar Shenzhen om daar twee zomerkampen te doen. Beetje zee kayakken, schildpadden verzorgen, loungen in een 5 sterren hotel, zo'n tripje zeg maar. Daarna begint het seizoen al weer echt en dan is het tot eind november hakken boemen gaan. Met uitzondering van de eerste week van september want dan gaan David en ik er even tussenuit voor onze jubilea. 5 jaar van huis en al weer 10 jaar samen. Dat gaan wij mooi even in Dali vieren!!
David heeft blijft thuis als ik weg ben en dan kan hij ook mooi vakantie vieren zonder de vrouw. Is soms ook wel fijn.

Wij vermaken ons nog steeds prima hier, het is heerlijk weer en we zijn nog steeds in goede gezondheid. Nog een weekje en dan weer werken maar zoals altijd, wij hebben er weer zin in!!

• 20 Juli 2013 - 10:24

Piet Weterings:

Lekker doorgaan zo, het klinkt fantastisch. Wat wil je nog meer in je leven.

• 20 Juli 2013 - 15:50

Leonie W:

ow, ow, wat hebben jullie het daar toch slecht ;) geniet van jullie zomer!!

• 21 Juli 2013 - 13:10

Piet En Loes:

Wel, wel, wat een leventje! Er is ook geen betere manier dan deze om te genieten van het leven, denk ik. Alvast proficiat met jullie 2e lustrum samen en veel plezier in Dali !

• 22 Juli 2013 - 22:46

Piet En Hennie:

Wat hebben jullie het goed naar de zin joh, en ga mooi zo door, jullie genieten.
    En alvast heel veel plezier in Dali, gefeliciteerd met jullie 2e lustrum te vieren, wat gaat de tijd dan toch snel, het is zo september joh.