Weer Thuis in China - Reisverslag uit Shibanqiao, China van David en Lydia - WaarBenJij.nu Weer Thuis in China - Reisverslag uit Shibanqiao, China van David en Lydia - WaarBenJij.nu

Weer Thuis in China

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg David en Lydia

14 Juni 2013 | China, Shibanqiao

Halloo,

dan bij deze het verslag van onze terug reis. We hebben weer een prima reisje achter de rug hoor.
Door bijna de hele familie weer uitgezwaaid op Schiphol met hier en daar wat natte oogjes. Daarna nog even door de bewaking, wat iets langer duurde omdat ik gefouilleerd werd en David zijn handbagage uit mocht pakken. Ach zo duurde het afscheid nemen toch nets ietsjes langer...
Vervolgens onze weg gemaakt naar de KLM Lounge. Daar mochten wij in dankzij Jasper want die heeft daar toegang toe en hij had immers de tickets geboekt. Goed daar ff snel een hapje en een drankje om vervolgens in te checken naar Parijs. Prima vlucht, beetje later vertrokken dan gepland maar wel op tijd geland. Wij in Parijs nog maar eens naar de Lounge maar daar mochten we deze keer niet binnen want we hadden geen pasje...Maar wel van de aardige meneer 2 biertjes en 2 flesjes water meegekregen!!
Goed vervolgens nog een keer incheckeren en weer een vliegtuig in.
Ook weer Air France en een boeing 777-300 voor de geinteresseerden. Hapje gegeten en ook weer champagne gedronken. Nog een flesje wijn bij het eten en een digestief achteraf en wij hebben van de hele vlucht vrij weinig gemerkt. Heerlijk geslapen dus.
Toen waren we ineens weer in HongKong. Daar de douane door en met een mini busje naar de grens met China. Iets andere plek dan normaal maar ook hier weer zonder problemen de grens over. Toen weer in hetzelfde busje om ons naar onze gebruikelijke grensovergang te brengen.
Daar de bus geregeld en om half 8 lagen wij alweer in het volgende bed. Dat was goed geregeld dachten wij!!
Om half 6 waren wij weer in Shi Ban Qiao en werden we eerst begroet door de roedel en vervolgens in huis door Nero.
Die was super blij ons weer te zien en plakt vandaag ook weer als een schaduw achter ons aan. Hij heeft zijn nieuwe speeltjes en die zijn nog even wennen of misschien is het ook gewoon te warm om te spelen. Het is hier immers 29 graden en blauwe luchten.
Dus wij zijn weer veilig en wel thuis en hebben tevens een prima terug reis gehad.
Wij danken alles en iedereen voor de gezellige tijd in Nederland en we gaan een aantal van jullie hier hopelijk weer zien. Wij hebben er weer zin in!!!

• 14 Juni 2013 - 09:49

Jose Adriaensen:

Goed om te horen ,dat de reis zo goed is verlopen.Weer fijn op jullie eigen stekje .Geniet nog lekker even na van jullie hollandse trip en blijf er vooral ZIN in hebben. Groetjes van Jac en Jose

• 14 Juni 2013 - 10:08

Renate:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn aangekomen. Geniet er weer van en binnenkort misschien eens skypen?

• 14 Juni 2013 - 13:32

Piet:

Gelukkig weer veilig thuis Thuis is immers waar je je thuis voelt en dat is duidelijk in China.Erg leuk dat ik jullie weer eens gezien en gesproken heb. Veel geluk weer voor de komende tijd.

• 14 Juni 2013 - 14:22

Piet En Loes:

Nu wij weten dat China echt jullie thuis is kan ik alleen maar zeggen; geniet er met volle teugen van. Fijn jullie weer gezien te hebben. Tot een volgende keer?!

• 15 Juni 2013 - 00:38

Piet En Hennie:

Wat goed joh, dat jullie een goede reis hebben gehad, en dat jullie weer thuis zijn in China.
    Geniet er van, en dat Nero weer blij was om jullie weer te zien.
    Wat fijn dat jullie veel bezoekjes hebben gedaan in Nederland, en geniet nog maar effe na.
    Groetjes van Piet en Hennie.

• 29 Juni 2013 - 19:58

Ella En Harry:

Wel een late reactie, maar fijn dat jullie weer THUIS zijn. Lydia wij wensen je van harte een fijne verjaardag toe. Zeker met al die vrienden daar. PROFICIAT en groetjes ook voor David.

• 30 Juni 2013 - 10:03

Piet:

Lydia,
    Van harte proficiat met jouw 29e verjaardag. Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt. Deze keer geen kaart, want die doet er 30x keer langer over dan de reis naar jullie toe.Veel plezier, vandaag en voor alle komende dagen.

• 30 Juni 2013 - 10:10

Piet En Loes:

LYDIA, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG !!!! EEN HELE FIJNE DAG EN NOG VEEL GELUKKIGE JAREN IN CHINA !!!!!!!