We komen er aan!! - Reisverslag uit Shibanqiao, China van David en Lydia - WaarBenJij.nu We komen er aan!! - Reisverslag uit Shibanqiao, China van David en Lydia - WaarBenJij.nu

We komen er aan!!

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg David en Lydia

26 Mei 2013 | China, Shibanqiao

Hallo allemaal!!

We zullen weer even van ons laten horen!! Het seizoen hier zit er voor ons al weer bijna op omdat wij zo even 3 weken vrij hebben. Wat gaan wij in deze 3 weken doen, nou?

WIJ KOMEN NAAR NEDERLAND!!!!

David heeft zijn zaakjes als HR hier op orde. Mijn twee trips in NBH zijn prima verlopen en ik heb mijn papierwerk ook bijna op orde.
Vandaag nog even het huis opruimen en poetsen en wat inkopen doen. Morgen middag komt Connie, collega van hier, langs om op het huis en Nero te passen als we weg zijn. Morgen avond stappen we op de bus naar Hong Kong. Daar zullen we dinsdag ochtend onze nieuwe visa aanvragen en ophalen. Onze nieuwe paspoorten zijn al geregeld. En dan vliegen we om 23uur naar NL. We landen ergens om 10am op Schiphol als de overstap in Parijs zonder problemen gaat.

De eerste paar nachtjes zitten we in Oosterhout en daarna doen we een familie toer langs David zijn familie om vervolgens het weekend van de 8ste en de dagen erna weer in Oosterhout te zijn. In totaal zijn we van de 29ste mei tot 12 juni in Nederland.
Onze planning is al redelijk druk maar wij willen natuurlijk ook tijd maken om onze vriendjes/vriendinnetjes/collega's/buren/bekenden etc. etc. weer te zien.

Afspraken maken gaat het makkelijkste via email of facebook omdat wij natuurlijk geen telefoons bij ons zullen hebben.

Hier nog even een beetje druk druk druk en dan een lange reis terug naar Nederland. Wij kijken er erg naar uit en zoals altijd hebben wij er weer zin in!!!

• 26 Mei 2013 - 09:48

Jan Weterings:

Een hele goede en voorspoedige reis toegewenst. Welkom in Nederland na ca 5 jaren. Hopelijk is het weer wat beter dan de afgelopen weken want dat was bagger. Wij zien jullie als moeders Mieke jarig is. Tot dan.

• 26 Mei 2013 - 10:49

Piet En Loes:

Nou, nog 1 nachtje slapen dus! En dan , na 5 jaren , een reis naar jullie "thuis".
    Wij wensen jullie een hele fijne reis toe, veel plezier in Nederland met familie, vrienden en kennissen. Wij zien jullie de 8e juni. Tot dan.

• 26 Mei 2013 - 10:58

Elles:

Hoi Lydia en David,

Goede reis en we zien jullie 7 juni.....

• 26 Mei 2013 - 15:49

Paul & Joke:

Wij hebben er ook zin in!!!

• 26 Mei 2013 - 18:25

Elly:

Een hele fijne tijd gewenst in Nederland.

Groetjes Gerrit & Elly.

• 28 Mei 2013 - 09:07

Piet En Hennie.:

Hoi Lydia en David,
    Wij wensen jullie een hele fijne tijd in Nederland.
    En goede reis nog he.

Groetjes van Piet en Hennie.